سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چین ، سال 2008 میلادی!

چهارشنبه 87 مرداد 30 ساعت 11:34 عصر

یا لطیف
1. چین ، سال 2008 میلادی


بعد از 12 روز کاروان  8 میلیاردی ورزش ایران فقط با یک مدال برنز در مقابل چشم های ملت ایران سکوت کرده است! 8 میلیاردی که از حق مردم برای ورزشکار ها و مدال آوری و شاد کردن ملت هزینه شد تا کنون فقط یک مدال برنز به دست آورده است! یعنی برنز 8 میلیاردی !  اصلا ول کنید! بحثم سر این چیز ها نیست! باید هم برای افتخار آفرینی جوانان خرج بشود! یک قسمتی اش هم برای ورزش! (البته این یک قسمت خیلی هم کم نیست ها!) مگر غیر از این است که تمام مشکلات ما با ورزش حل می شود؟ مگر غیر از این است که با ورزش می توانیم خود را به کشور های توسعه یافته برسانیم؟ مگر غیر از این است که سهیمه ی تولید علم هر چهار سال را در المپیک تقسیم می کنند؟

2. چین ، سال 2008 میلادی

بعد از شش روز رقابت ، تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2008  موفق به کسب 9 مدال ( 3 طلا ، 2 نقره ، 4 برنز) شدند! البته قابل ذکر است 14 تیم از 47 تیم ایرانی به دلیل عدم دریافت به موقع روادید از حظور در مسابقات باز ماندند. البته احتمالا کمتر کسی وسط اخبار نقل و انتقالات نهائی لیگ برتر و شروع المپیک خبری از این جوان ها به گوشش خورده ! اصلا جوانی که ورزش نکند به درد نمی خورد!شاید اگر  خرج چند میلیونی اینها را توی جیب ورزش می ریختند به جای 9 مدال 10 مدال می آوردند! همین است دیگر! ورزش از اول هم مظلوم بوده است!

پ.ن1: اعتراف: نمی دونم چقدر خرج تیم های ربوکاپ کردن ! اون "خرج چند میلیونی " حاصل حدس و گمان خودم بود! البته خرج کاروان المپیک هم بین 8 تا 12 میلیارد بود! 
پ.ن2: هنوز نیازمند گوسفند نذری برای فعالیت فرهنگی هستیم!
پ.ن3: اگر خرج ورزش را برای فرهنگ هم می کردند، مقابله با تهاجم فرهنگی که سهله، خودمون تهاجم فرهنگی می کردیم!
التماس دعا
یا علی


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]


من هنوز انتظار را یاد نگرفته ام!

شنبه 87 مرداد 26 ساعت 4:19 عصر

یا لطیف!

مولای من...
1174سال است که منتظری ...
و من بعد 17 سال هنوز هم انتظار را یاد نگرفته ام! 

پ.ن1: انتظار سهم ماست! / اعتراض نیز / ما ظهور نور را به انتظار / با طلوع هر سپیده آه می کشیم/ ای دلیل جنبش زمین، قسم به فجر/ تا تولد بهار عدل در جهان/ ظالمان دهر را به دار می کشیم...(سلمان هراتی)
پ.ن2: میلاد امام زمان(ع) رو تبریک می گم!
پ.ن3: هنوز هم درگیرم! باز هم بهونه ی درس!
دعا کنید
یا علی


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]


عاشق همت بود...

چهارشنبه 87 مرداد 16 ساعت 11:58 عصر

یا لطیف
درگیری های زیاد، سعادت زدن پست های مناسبی رو هم ازمون گرفته! هنوزهم مخالف تقویم وار عمل کردنم! ولی خوب بعضی چیزها فراتر از برگ های تقویمه!
سال پیش همین موقع ها بود که به دعوت جمعی از وبلاگ نویس ها به آسایشگاه جانبازان ثارالله رفتیم!(چون همراه خانواده بودم قسمت نشد با وبلاگ نویس هایی که اونجا بودن آشنا بشم!) امسال البته فکر کنم از همچین برنامه ای خبری نبود، به خاطر درس و کارهای دیگه ای هم که داشتم نتونستم جائی برم! البته به قولی اینا همش بهونست! قسمت نداشتیم...
گفتم شاید بد نباشه به مناسبت روز جانباز چند تا از عکس های اون روز رو بزارم!(البته پارسال توی عدالت جو اینها رو گذاشتم! به همراه گزارش کامل) نمی دونم، شاید دوباره سکوت بهترین حرف ها رو بزنه...


بعضی وقت ها قاب های عکس ، جای خالی جانبازان آسایشگاه را پر می کند! تازه پر کشیده بود!‏



کاش...


هرچی داریم از شهید همت داریم! مرد یعنی این!‏



عاشق همت بود...

پ.ن ها!:
+ میلاد امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) رو تبریک می گم!
++ روز جانباز رو هم به همه ی جانبازها تبریک می گم!‏ مخصوصا به پدر خودم!‏
+++ شاید درس بهونه ی خوبی باشه برا وبلاگ ننوشتن! هرچند بعضی وقت ها سخت میشه! مخصوصا اگه توی محیط وبلاگستان خیلی چیزها رو ببینی و وقت نداشته باشی حرف بزنی!


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالش ده سال پیش!
کشتی شکستگانیم...
شیرین تر
زیر بار خاطرات 2!
فاجعه
منتظر چی هستی؟
توکلت علی الله...
نفس...
مؤمن باش مرد!
با صفا باشیم
درد های برای درددل نشدن!
زیر دین...
دلا...
رفت و برگشت!
توبه های از سر حیرت
[همه عناوین(137)][عناوین آرشیوشده]