سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چین ، سال 2008 میلادی!

چهارشنبه 87 مرداد 30 ساعت 11:34 عصر

یا لطیف
1. چین ، سال 2008 میلادی


بعد از 12 روز کاروان  8 میلیاردی ورزش ایران فقط با یک مدال برنز در مقابل چشم های ملت ایران سکوت کرده است! 8 میلیاردی که از حق مردم برای ورزشکار ها و مدال آوری و شاد کردن ملت هزینه شد تا کنون فقط یک مدال برنز به دست آورده است! یعنی برنز 8 میلیاردی !  اصلا ول کنید! بحثم سر این چیز ها نیست! باید هم برای افتخار آفرینی جوانان خرج بشود! یک قسمتی اش هم برای ورزش! (البته این یک قسمت خیلی هم کم نیست ها!) مگر غیر از این است که تمام مشکلات ما با ورزش حل می شود؟ مگر غیر از این است که با ورزش می توانیم خود را به کشور های توسعه یافته برسانیم؟ مگر غیر از این است که سهیمه ی تولید علم هر چهار سال را در المپیک تقسیم می کنند؟

2. چین ، سال 2008 میلادی

بعد از شش روز رقابت ، تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2008  موفق به کسب 9 مدال ( 3 طلا ، 2 نقره ، 4 برنز) شدند! البته قابل ذکر است 14 تیم از 47 تیم ایرانی به دلیل عدم دریافت به موقع روادید از حظور در مسابقات باز ماندند. البته احتمالا کمتر کسی وسط اخبار نقل و انتقالات نهائی لیگ برتر و شروع المپیک خبری از این جوان ها به گوشش خورده ! اصلا جوانی که ورزش نکند به درد نمی خورد!شاید اگر  خرج چند میلیونی اینها را توی جیب ورزش می ریختند به جای 9 مدال 10 مدال می آوردند! همین است دیگر! ورزش از اول هم مظلوم بوده است!

پ.ن1: اعتراف: نمی دونم چقدر خرج تیم های ربوکاپ کردن ! اون "خرج چند میلیونی " حاصل حدس و گمان خودم بود! البته خرج کاروان المپیک هم بین 8 تا 12 میلیارد بود! 
پ.ن2: هنوز نیازمند گوسفند نذری برای فعالیت فرهنگی هستیم!
پ.ن3: اگر خرج ورزش را برای فرهنگ هم می کردند، مقابله با تهاجم فرهنگی که سهله، خودمون تهاجم فرهنگی می کردیم!
التماس دعا
یا علی


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالش ده سال پیش!
کشتی شکستگانیم...
شیرین تر
زیر بار خاطرات 2!
فاجعه
منتظر چی هستی؟
توکلت علی الله...
نفس...
مؤمن باش مرد!
با صفا باشیم
درد های برای درددل نشدن!
زیر دین...
دلا...
رفت و برگشت!
توبه های از سر حیرت
[همه عناوین(137)][عناوین آرشیوشده]