• وبلاگ : جاكفشي
  • يادداشت : اخراجي هاي 2 ، نزول به ناسوناليسم!
  • نظرات : 8 خصوصي ، 24 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسيار خوش حال و خوش وقتم که سر زدي! البته فک مي کردم به خاطر کنکور و اينا خيلي وقت نداري و حق هم داري اما بدون که هميشه مطالبت رو مي خونم چون بهت به شدت علاقه مندم اما چون نمي خوام وقتت و تلف کنم نظر نمي دم. اين که لينک تون هم پاک شده واقعا پاک شده يه روز داشتم لينک هام رو به روز مي کردم تمامش رو از دست دادم اما چون آدرس وب لاگ شما رو حفظم بودن توجه به اين که تو لينک هام هست يا نه سر مي زنم.
    مباحث فکري وقت مفصل مي خواهد و به قول علامتين (طباطبايي و مطهري) دلي صادق و قلبي حقيقت جو!
    اصلا مايل نيستم مباحث فکري رو در هيجان هاي فضاي سياسي مطرح کنم زيرا به فرموده امير مومنان و مولاي موحدان: آن گاه که سخن بسيار شد حق در ميان هياهو گم مي شود.(نقل به مضمون)
    من بارها و بارها آرزو کرده ام چون شمايي دوست و عزيز داشتم تا آنچه بدان مي انديشم را به دور از هر تعصبي برايش مطرح کنم تا نقدهاي او راه گشاي اين گم گشته ي دهشت برهوت باشد. اکنون به شدت به دليل هياهو از بحث در اين باب مي گذرم.
    اما فرموديد آقاي هاشمي و دولتش... تا آن جا که من يادم مي آيد نگفته ام دولت راي نياورد بلکه ايشان چون پيش بيني مي کردند که کساني که مي خواهند پيش نهاد بدهند راي نمي آورند اصلا از پيش نهاد انها صرف نظر کردند البته اين را هم گفتم که به صورت غير علني اسامي را دادند و مجلس هم به صورت غير علني با گزينه هايي مخالفت کرد و ايشان با رايزني ها با مجلس بالاخره دولت را به مجلس ارائه کردند.
    اما وب لاگم در اختيار مير حسين است و اينا بله به جد اين چنين است سياست انتخاباتي ايشان هر ايراني يک ستاد است و فعلان رانت قابل ملاحظه اي ندارند و اگر کمي منصف باشيم ميدانيد که صدا و سيما خيلي با امثال ايشون حال نمي کند خب من هم فک مي کنم فعلا ايشون بهتراند و تلاشي البته احتمالا بي اثر در تبليغ ايشون خواهم کرد و با توجه به هرگونه جانب داري متعصبانه!
    اين که فرموده ايد نظر سنجي غير معقول اولا بيشتر هدف ايجاد شور انتخاباتي و... است دوما پيش بيني من اين بوده که آن سه نفر ائتلاف خواهند کرد سوما چند وقت پيش اتفاقي آقاي کروبي رو ديدم از قضا دور و برشون خلوت بود کمي باهم صحبت کرديم اجمالا اين رو به شما بگم که اوشون فرمودند اگر آراي من از مير حسين کم بود و اگر با کنار رفتم آراي من به سبد ميرحسين ريخت من کنار مي رم و اگر عکس قضيه بود آقاي ميرحسين کنار مي رن و اگر آراي ما به سبد هم ديگر منتقل نشود کسي کنار نمي کشد.
    نتيجه نظر سنجي هم به نفع جناب آقاي احمدي نژاد است به اين دليله که هدف و مخاطب من اصولا طرف داران سابق ويا اکنون جناب ايشان است فک مي کنم نتيجه ي خوبي باشه.
    اي کاش اين بحث هاي سياسي فضا رو تار نمي کرد تا بتونيم راحت تر باهم گفت و گو کنيم.
    حداقل بد نيست که اين رو به شما بگم که احمدي نژاد و ديگران مي روند و عده اي ذيگر مي آيند آن چه مي ماند منم که تلاش مي کنم خويش را بسازم. در حوزه انديشه اگر بخواهيم صادقانه و حقيقت جويانه دنبال مسائل بگرديم و پاسخ ها را بيابيم و شايد توليد کنيم خيلي فراخ تر و گسترده تر از اين است که با 5 و 10 سال انديشيدن چنان با يقين صحبت کنيم. اگر کسي به اين زودي ها از جايگاه يقين سخن گفت ما بايد چگونه فکر کنيم آيا او از گذرگاه شک گذشته؟
    اي کاش اين بحث هاي سياسي فضا رو تار نمي کرد تا بتونيم راحت تر باهم گفت و گو کنيم.
    فرموديد تفاوت ديدگاه ها! از شما مي پرسم آيا ديدگاهي هست تا تفاوتي بين آن ها باشد؟ نمي دانم! من که فعلا ديدگاه خاصي به آن مفهوم ندارم البته فعلا به گونه اي فکر مي کنم اما نسبت به آن تعصبي ندارم. خوش بختانه برايم چنين فضايي ايجاد شده که هم هفته نامه پرتوسخن(جناب مصباح) را اشتراک دارم و هم گه گداري رونامه مي خرم و اينترنت هم هست و خوش بختانه گاهي اگر ممکن شد در دوره هايي که موسسه جناب آقاي مصباح برگزار مي کنند شرکت مي کنم يا حد اقل کتابک ها(بروشور) و کتاب هاي آن جلسات را مطالعه مي کنم.
    اميرالمومنين سخني دارند مي فرمايند گاهي درمان مشکلي خود را در درون آن انداختن است(نقل به مضمون) اگر مايل بوديد من به شدت علاقه مند به تبادل داده ها و اطلاعات هستم. مطمئنا سوالات فراواني دارم که دوست دارم جواب شما را نسبت به آن ها بدانم. جواب آن سوالات آدمي را ممکن است دگرگون کند و انساني را بسازد متفاوت از آن چه که از کودکي بوده.
    مايل ام يک سوال را مطرح کنم: آيا شما و جود داريد و آنچه که ملاحضه مي کنيد آن چنان اند که درک مي کنيد يا آن ها آن چنان مي نمايند(نمايان مي شوند) و به گونه اي دگراند؟
    البته اگر بخواهيم وارد بحث بشيم مطمئنا ادبيات بنده متفاوت خواهد بود تا مطلب روشن تر شود و بدون ابهام و مسائل پيچيده کننده ي ادبي مطرح شود.
    الان ديگه وفت نيست 44 دقيقه بامداده بايد برم بخوابم اگر هم مايل نبوديد شايد يک مطلبي نوشتم تا فقط کمي آن را بخوانيد و اگر دوست داشتيد در مورد آن براي خودتان بينديشيد. اون مطالب هم که فرموديد مي خونم!
    ارادت!
    محمد.