سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازی به ما ندارن ، ما محتاجیم !‏

یکشنبه 87 فروردین 4 ساعت 10:22 عصر

یا لطیف

- ولادت پیامبر کی هست؟
-ها ؟ ولادت پیامبر ؟ چیزه ، روز قبل از بازی ایران و کویته دیگه !
- عجب ....

چند روزی بود که قرار بود یه برنامه ی خودجوش وبلاگی صورت بگیره ، در رابطه با ولادت پیامبر(ص) !
یه سری کارها هم انجام شد توسط بعضی ها ، خدا خیرشون بده ! اما متاسفانه به قولی یک دست صدا نداره ، یا اگرم داشته باشه از دامنه ی وبلاگ خود شخص فراتر نمی ره !
وبلاگ های سیاسی متعهدمون الحمدالله چهارماه قبل از هر انتخابات یا موضوع سیاسی ای دست به کار می شن ، اما تو همچین بحث هایی یا اصلا عمل نمی کنن ، یا همون روز با یه پست سر سری از سرشون باز می کنن !
وبلاگ های مثلا مذهبی فرهنگی هم که به قول یکی از رفقا فرو رفتن تو احساسات ، الآن هم تو جو مناطق جنگی هستن ( یکیش خودم !) وقتی هم قراره در مورد ائمه پست بزنیم یه عکس می چپونیم وسط پست ، با فونت بزرگ هم می نویسیم : ولادت فلان امام مبارک ! همین! (به خاطر همینه به وبلاگ های تقویمی معروف شدیم ، محتوا نداریم خوب عزیز من ) اما امان از اینکه دلمون هوائی جبهه و جنگ بشه (چند تا پست آخر همین وبلاگ رو نگاه کنید!)
شاید الآن هم دارم از سرم باز می کنم ! اما گلایه دارم ، هم از خودم ، هم از به اصطلاح مذهبی ها ! اصلا مشکل از اینه که ما هنوز پیامبر رو نفهمیدیم ! آره ، هنوز نفهمیدیم !
کسی مجبور نیست برا ولادت پیامبر کاری کنه ، خودش می دونه و ... . اما به نظر من وظیفست ! اونا به ما احتیاج ندارن ، مائیم که بهشون محتاجیم !
پ.ن1: خودم هم هنوز نفهمیدم ، امشب پستم رو می نویسم ، می زنم تو پارسی بلاگ تا روز ولادت خودش بزاره تو وبلاگ ! تابه حال امتحان نکردمش ، اما به نظر باحال میاد !
پ.ن2: فردا از تهران می رم زنجان ، از اونجا هم با بچه ها می ریم مشهد (پس فردا) خیلی وقته این سفر جور شده ، اما چند روزه دلم هوائی آقا شده ، امروز داشتم اینو گوش می دادم ... عالم هستی مست و دیوونست ... جرعه نوش در سقا خونست ...
این بار فکر کنم سفرم فرق داشته باشه ! یه چیز از آقا می خوام ، خدا کنه بده بهم ! می دونم میده ، می ترسم من نفهمم ، خیلی برام مهمه ها، خیلی ! دعا کنید ! اونائی که یادم باشن هم دعا می کنم !
فعلا
یا علی


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالش ده سال پیش!
کشتی شکستگانیم...
شیرین تر
زیر بار خاطرات 2!
فاجعه
منتظر چی هستی؟
توکلت علی الله...
نفس...
مؤمن باش مرد!
با صفا باشیم
درد های برای درددل نشدن!
زیر دین...
دلا...
رفت و برگشت!
توبه های از سر حیرت
[همه عناوین(137)][عناوین آرشیوشده]