سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا هنوز وقت آن نرسیده؟!

پنج شنبه 89 دی 30 ساعت 1:48 صبح

چند روز پیش که مطلبی میخوندم ، در مورد آخرالزمان و نشانه های آن و ظهور امام زمان (عجل الله) و... بود، نویسنده نشانه هایی را از حوادث طبیعی آخر الزمان، با توجه به روایات، نوشته بود. 

    

در این روایات به یکی از نشانه های آخر الزمان اشاره کرده بود که متأسفانه متن و منبع این روایت، در خاطرم نیست.

در این روایت به وقوع دو حادثه طبیعی عظیم در آخرالزمان در شرق و غرب عالم اشاره شده بود که باعث بروز خسارات و تلفات زیادی می شود و گرفتاریها و سختیهایی را به وجود می آورد، که بسیاری اعتقاد دارند حادثه سونامی در شرق آسیا به احتمال بسیار زیاد همان اتفاقی است که به عنوان حادثه مشرق زمین آمده و طوفان کاترینا، احتمالا همان واقعه طبیعی مغرب زمین است.

در یکی دیگر از روایتها هم آمده بود که در مناطق نزدیک به هم در جایی خشکسالی و قحطی و در جایی سیل و باران سیل آسا دامنگیر انسانها می شود و در اینجا می توان به خشکسالی کشورهای اسپانیا و پرتغال و سیل و طغیان رودخانه ها در آلمان(با فاصله ای کمتر از 1000 کیلومتر در قاره اروپا) توجه کرد.

از این بحث ها که بگذریم یک نکته جالب دیگری در حادثه طوفان کاترینا به وضوح مشخص شد و آن عدم کنترل و ساماندهی اوضاع توسط مقامات آمریکایی در برابر مشکلات ناشی از طوفان است.

 help

 



تونس:

من حدود 4سال پیش در مسجد الزهرا(س) شهرک محلاتی از گوش یه عزیزی با استناد به سند شنیدم که در دوران نزدیک به ظهور سرزمینی به نام تونس انقلابی در آن رخ میدهد و اولین اذان بعد از مدتها در آن سرزمین شنیده میشود..

و حال..

 

نشسته ام به امیدی که شاه زیبایی          بیاید از ره و برهاندم ز تنهایی

تمام هفته به امید شنبه ای آزاد          کنیسه ها و من و جام زرد صهبایی

مسیح مریم یکشنبه ها به ناقوست          بیا که خسته ام از انتظار ترسایی

دوشنبه ها همه مستند شاعران گویی          که رودکی بسراید به سبک نیمایی

سه شنبه ها من و این جام از تهی لبریز          و چارشنبه که هستم به اوج شیدایی

دلم گرفته ازین پنجشنبه های غریب          بگو که می رسد آن جمعه ای که می آیی

 

 


....

آیا براى کسانى که ایمان آورده‏اند هنگام آن نرسیده که دلهایشان به یاد خدا و آن حقیقتى که نازل شده نرم [و فروتن] گردد و مانند کسانى نباشند که از پیش بدانها کتاب داده شد و [عمر و] انتظار بر آنان به درازا کشید و دلهایشان سخت گردید و بسیارى از آنها فاسق بودند..

آیا خبر کسانى که پیش از شما بودند قوم نوح و عاد و ثمود و آنانکه بعد از ایشان بودند [و] کسى جز خدا از آنان آگاهى ندارد به شما نرسیده است فرستادگانشان دلایل آشکار برایشان آوردند ولى آنان دستهایشان را [به نشانه اعتراض] بر دهانهایشان نهادند و گفتند ما به آنچه شما بدان ماموریت دارید کافریم و از آنچه ما را بدان مى‏خوانید سخت در شکیم..

 


نوشته شده توسط : حامد

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالش ده سال پیش!
کشتی شکستگانیم...
شیرین تر
زیر بار خاطرات 2!
فاجعه
منتظر چی هستی؟
توکلت علی الله...
نفس...
مؤمن باش مرد!
با صفا باشیم
درد های برای درددل نشدن!
زیر دین...
دلا...
رفت و برگشت!
توبه های از سر حیرت
[همه عناوین(137)][عناوین آرشیوشده]